Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
Jesteś tu: Pomiń łącza nawigacjiBIP> Polski> Artykuły> Nadzór> Skargi, wnioski i petycje
Skargi, wnioski i petycje

​Skargi, wnioski i petycje mogą być wnoszone osobiście przez złożenie pisma, pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

Skargi, wnioski i petycje przyjmują odpowiednio:

1) Sekretariat Rektora: SGH, al. Niepodległości 162, budynek G pok. 145, tel.: +48 22 564 9826, e-mail: rektorat (w domenie sgh.waw.pl) – w przypadku skarg, wniosków i petycji dotyczących nauczycieli akademickich, kanclerza, jednostek organizacyjnych niebędących jednostkami organizacyjnymi administracji lub spraw ogólnouczelnianych; 

2) Sekretariat Kanclerza: SGH, al. Niepodległości 162, budynek G pok. 416, tel.: +48 22 564 9600, e-mail: sekretariat.kanclerza (w domenie sgh.waw.pl) – w przypadku skarg i wniosków dotyczących pracowników niebędących nauczycielami akademickimi lub jednostek organizacyjnych administracji.

Skargi, wnioski i petycje niezawierające danych identyfikujących wnoszące je osoby lub inne podmioty, takich jak imię i nazwisko albo nazwa podmiotu oraz adres, pozostawia się bez rozpatrzenia.

Zarządzenie Rektora nr 30 z dnia 7 czerwca 2019 r. w sprawie zasad i trybu przyjmowania skarg, wniosków i petycji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie​


Utworzył: Maria KARAŚ (04.09.2019)
Opublikował: Maria KARAŚ (11.09.2019)
Ostatnia zmiana: 13.09.2019
Historia Zmian 
WersjaZmianaAutor zmiany 
313.09.2019Redaktorprzeglądana
211.09.2019Maria KARAŚ 
104.09.2019Redaktor